10 maj, 2010

Topplistan - April 2010

1. Jennifer Lopez - Brave
2. Christina Aguilera - Not Myself Tonight
3. Pernilla Wahlgren - Jag Vill Om Du Vågar
4. Mandy Smith - I Just Can't Wait (The Cool And Breezy Jazz 7" Version)
5. Linda & Velvet - Victorious
6. Tokio Hotel - Dogs Unleashed
7. Cheryl Cole - Fight For This Love
8. Mel & Kim - Respectable
9. Valerie Dore - Get Closer
10. Neo - Human Frontier
11. Jennifer Lopez - Waiting For Tonight (Hex's Momentous Radio Mix)
12. Audrey Landers - One Star
13. Jenny Silver - A Place To Stay
14. Christina Aguilera - Falsas Esperanzas (Dance Radio Mix)
15. Kylie Minogue - Never Too Late
16. Eric Saade - Manboy
17. Baccara - Spend The Night
18. Jennifer Lopez - Do It Well
19. Haywoode - Getting Closer
20. Hanna Lindblad - Manipulated
21. Valerie Dore - King Arthur
22. Jennifer Lopez - Hold It Don't Drop It
23. Haywoode - You'd Better Not Fool Around
24. Mel & Kim - Showing Out (Get Fresh At The Weekend)
25. Hazell Dean - Back In My Arms (Once Again) (Dance Mix)
26. Madonna - The Power Of Good-Bye
27. Mel & Kim - More Than Words Can Say
28. Darin - You're Out Of My Life
29. Valerie Dore - It's So Easy
30. Getty Domein - Yeba

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.