01 mars, 2007

Topplistan - Februari 2007

1. Andreas Lundstedt - Move
2. Annie Anner - Night In The City
3. Regina Lund - Rainbow Star
4. Magnus Carlsson - Live Forever
5. Amanda Lear - Fashion Pack
6. Carola - Thunder And Lightning
7. Army Of Lovers - Baby's Got A Neutron Bomb
8. Danny Saucedo - Tokyo
9. Elin Lanto - Money
10. Fun Fun - Color My Love
11. Jessica Andersson - Du Får För Dig Att Du Förför Mig
12. Therese - The Arrival
13. Spagna - Call Me
14. Lucky Twice - Lucky
15. Anna Book - Samba Sambero
16. Vacuum - I Breathe (Radio Edit)
17. Ville Niskanen - Disco Dancing
18. Kobojsarna - Sång Om Ingenting
19. C.C. Catch - Big Time
20. Linda Sundblad - Lose You
21. Cosmo4 - What's Your Name
22. Ulrich Bermsjö - Nevermore
23. Jessica Simpson - Fired Up
24. Kim Wilde - Forgive Me
25. La Toya Jackson - Sexbox
26. Regina Lund - Rainbow Star (Oscar Holter Remix)
27. Scotch - Disco Band
28. Stéphanie - One Love To Give (Remix)
29. Universal Poplab - We Hate It When Our Friends Become Successful
30. Lustans Lakejer - Diamanter Är En Flickas Bästa Vän (Skugge/Tilliander Version 2007)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.