22 mars, 2010

Födelsedagslunch med Linda

Jag kom precis hem efter att ha umgåtts med söta Linda. Först så bjöd jag henne på lunch som försenad födelsedagspresent. Vi satt kvar länge och pratade om allt möjligt. Sedan gick vi till biblioteket och tittade i riktigt gamla böcker och tidskrifter. Det var rätt synd om de andra besökarna eftersom jag aldrig kan vara tyst. Men roligt hade vi i alla fall.

Vi var även in i ett par butiker innan vi skiljdes åt, bland annat Fru Nilsson där vi förföljdes av en påflugen expedit. Hon försökte vid tre tillfällen pracka på oss diverse varor, trots att vi hade talat om att vi bara tittade. Jag avskyr verkligen när butikspersonal försöker stressa på en. Det ger butiken dåligt rykte.

Det var hursomhelst toppen att träffa Linda, min lilla hallonlarv. Ett stort grattis i efterskott, älskling!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com