01 mars, 2010

Topplistan - Februari 2010

1. Lady Gaga - Alejandro
2. E.G. Daily - Mind Over Matter
3. Kylie Minogue - Speakerphone (Steve Anderson Studio Version)
4. Adam Lambert - For Your Entertainment
5. Nancy Martinez - Can't Wait
6. Samantha Fox - Tomorrow
7. Madonna - Revolver (Madonna Vs. David Guetta One Love Remix)
8. Nina & Kim - Om Du Stannar Hos Mig
9. Johnny Hazzard - Deeper Into You
10. Mandy Smith - Positive Reaction (Miami Extended Mix)
11. Nick Kamen - I Promised Myself
12. Shana - I Want You (Miami/Club Remix)
13. Lady Gaga - Bad Romance
14. Savanna Samson - Possession
15. Dean Monroe - Closer To You
16. Nina & Kim - Bortom Tid Och Rum
17. Radiorama - Yeti
18. Brian Anthony - Electricity (Sunfreakz Radio Edit)
19. Samantha Fox - Touch Me (I Want Your Body) ('09 Sleazesisters Radio Mix)
20. Bearforce1 - Bearforce1
22. Darin - Breathing Your Love (Almighty Radio Edit)
23. Paola & Chiara - Emozioni
24. Paul Lekakis - Let It Out
25. Mandy Smith - I Just Can't Wait (Keith Mac Project Remix)
26. Jim Verraros - Electric Love
27. Nina & Kim - Säg Det Nu
28. Graaf - Give It Up
29. Kylie Minogue - Light Years (Steve Anderson Studio Version)
30. Stock Aitken Waterman & Lisa Fabien - Better Than Ever (12" Master)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.