27 mars, 2010

Jag gillar att gå till optikern

Det låter kanske knäppt, men jag gillar verkligen att gå till optikern. I alla fall till Synsam i Sandviken. Jag var dit i går och köpte nya kontaktlinser. Jag gjorde även en synundersökning. Det är alltid lika trevligt att gå dit! Personalen är grymt trevlig och deras lokaler är så ljusa, rena och fina. De slår alla gånger trista Specsavers. Jag vet, jag måste skaffa mig ett liv!

I går hade vi förresten skräckfilmskväll och såg hela "Final Destination"-trilogin på DVD. Jag hade bara sett första filmen innan, och jag måste säga att den är helt klart bäst. Uppföljarna var helt okej, men inte alls lika effektfulla som ettan. Jag ser fram emot att se fjärde filmen inom kort. Kan någon rekommendera den?

Ha en underbar dag!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com