31 mars, 2010

Tomb Raider - Angelina Jolie Vs. Megan Fox

Ni som följer min blogg vet att jag är ett stort fan av "Tomb Raider"-spelen. Jag tycker även om långfilmerna med Angelina Jolie i huvudrollen. Det har den senaste tiden stått mycket i media om att en tredje film i serien är på väg, och att Lara Croft denna gång ska spelas av Megan Fox.

Men enligt Aftonbladet ska Fox nu ha nobbat filmen. Som vanligt tar jag allt kvällspressen skriver med en stor nypa salt. Det är inte ens säkert att Fox har blivit tillfrågad om att spela Lara Croft. Personligen vill jag helst att Jolie kommer tillbaka, även om hon enligt många är för gammal för rollen.

Inget ont om Megan Fox, men hon är inte ens i närheten av Jolies skådespelartalang, så jag hoppas verkligen att hon inte får rollen. Jag antar att vi helt enkelt får vänta och se vem som får rollen istället för att lyssna på skvaller. En sak är i alla fall säker: Det är helt galet att kalla den snart trettiofemåriga Angelina Jolie för gammal!

Vem tycker du ska spela Lara Croft i "Tomb Raider 3"?

Bimbo Boy
www.bimboboy.com