08 oktober, 2008

Topplistan - September 2008

1. ABBA - Voulez-Vous (Extended Remix)
2. Tina Cousins - Killin' Time ('99 Radio Edit)
3. Debbie Gibson - Shake Your Love (Club Mix)
4. ABBA - Just Like That
5. Harold Faltermeyer - Axel F
6. *NSYNC - I'll Never Stop (Radio Edit)
7. Madonna - Like An Angel Passing Through My Room
8. Da Buzz - Without Breaking
9. ABBA - Under Attack
10. Brigitte Nielsen - Every Body Tells A Story
11. Agnetha Fältskog - One Way Love (Razormaid Mix)
12. ABBA - Lay All Your Love On Me
13. Donna Summer - This Time I Know It's For Real (Extended Remix)
14. Madonna - Impressive Instant
15. ABBA - Dream World
16. Animotion - Obsession
17. Mariah Carey - Loverboy
18. Tone Norum - Built On Dreams
19. Army Of Lovers - The Grand Fatigue
20. ABBA - The Day Before You Came
21. Pebbles - Love/Hate
22. Steps - Stop Me From Loving You
23. Secret Service - Bring Heaven Down
24. Milli Vanilli - Girl You Know It's True
25. Mariah Carey - Bringin' On The Heartbreak
26. Verona - La Musica (Italo Mix)
27. Jonas Brothers - S.O.S.
28. C.C. Catch - Strangers By Night
29. Håkan Lidbo - Sandviken By Night
30. Audrey Landers - Silverbird

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.