27 oktober, 2008

Min nya låt är färdigmixad!

I går hade jag en trevlig kväll i studion tillsammans med Lennart Wastesson, Larry Forsberg och Sven-Inge Sjöberg då de mixade klart min nya singel ”Boy Loves Boy”. Det är så kul att ha varit delaktig i produktionen från början och fått se låten utvecklas från att vara en rätt snäll schlagerlåt till att bli en riktigt skön discolåt med 80-talskänsla, precis som jag vill ha den!

När jag skrev texten till låten kunde jag aldrig ana att resultatet skulle bli såhär bra. Grabbarna har verkligen lyssnat till mina åsikter och jag är så nöjd med den färdiga produktionen! Nu väntar vi bara på att sammanställa remixarna, omslaget samt en pressrelease innan det är dags att ge ut den. Jag hoppas att ni kommer att gilla den lika mycket som jag gör! Världen behöver lite mer musik som handlar om att man får älska vem man vill.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com