18 oktober, 2008

Namninsamling om Katrin Zytomierska

Jag vill egentligen inte ge Katrin Zytomierska mer utrymme än vad hon redan har fått, men jag måste ändå skriva och tala om att tidningarna i dag påstår att hon har fått sparken från TV4. Anledningen sägs vara de personangrepp Katrin har yttrat både mot deltagare i "Idol 2008" och TV4-kollegan Marcus Birro. Katrin påstår dock i sin blogg att hon inte har fått sparken, så ord står mot ord och man vet ju aldrig hur ärlig kvällspressen är.

Oavsett om ryktet stämmer eller inte så vill jag tipsa er om denna namninsamling där vi kräver att TV4 och Katrin tar ansvar för de oansvariga kommentarer hon har kläckt ur sig. Jag tycker att jag fick ur mig vad jag tyckte i mitt förra blogginlägg så det får räcka såhär. Glöm inte bort att tipsa dina vänner om namninsamlingen! Det är viktigt att vi visar att det är oacceptabelt med den här typen av beteende i 2000-talets Sverige.

Läs även Immanuels intressanta inlägg om Katrins mobbningståg här.

Andra bloggar om: , , , , , , , . Aftonbladet, SvD, DN.

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com