21 oktober, 2008

Jag älskar hösten!

Jag älskar verkligen hösten! Luften är så frisk och alla löv är vackert färgade. Nu är det mysigt att kura ihop med en filt och en kopp varm choklad framför en bra film. Det är också härligt är promenera i skogen och lyssna på bra musik, något jag tyvärr gör alldeles för sällan. Det känns som att jag borde ta mig tid att gå på den vackra promenadstigen som finns i närheten av vårt hus. Den är perfekt för höstpromenader!

Vad händer annars i mitt liv? Jag har bland annat beställt en ny mobiltelefon som bör komma i slutet av veckan. Sedan så ser jag fram emot att träffa mina producenter igen för att mixa "Boy Loves Boy" innan singelsläppet. Det ska bli så kul att släppa något nytt! Förresten, glöm inte bort att ladda ner min senaste MP3-singel "Je Suis Une Superstar 2008" gratis här.

Andra bloggar om: , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com