10 januari, 2009

Bimbo Boy på radio

Nu händer det spännande saker! Jag blev i går uppringd av programledarna för "Morroren" på P4 Gävleborg och de frågade mig om jag ville medverka i deras program som en återkommande gäst under säsongen. Jag tackade självklart ja! Jag har alltid drömt om att få jobba med radio och det här är ett bra sätt att få in en fot i branschen. Jag kommer att börja redan nu på måndag, strax efter klockan 8.00. Ni som inte bor i Gävleborgs län kan höra programmet via kanalens hemsida.

Jag vill avsluta med att hälsa till min underbara vän Sven som fyller år i dag! Han är en av de första jag lärde känna via Internet och vi har varit nära vänner sedan 2001. Sven är inte bara en bra vän utan även en grymt duktig fotograf! Kika gärna förbi hans sida på Flickr för att njuta av hans konst. Grattis, älskade Sven, du är fantastisk!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com