06 januari, 2009

Jag är hetero för Joan Collins

Jag trodde aldrig att skulle säga det här, men jag är heterosexuell... fast bara för Joan Collins. Denna såpagudinna är så glamourös att jag skulle vilja gifta mig med henne. Tänk vilket fantastiskt förhållande vi skulle ha. Vi skulle äta på tjusiga restauranger, dricka champagne, prova hennes gamla klänningar, shoppa och prata om åttiotalet i timmar.

Joan skulle givetvis lära mig allt om hur man blir en framgångsrik diva. Fast vi skulle inte ha sex. I stället skulle vi ha varsin älskare. Vi skulle bo i en lyxvilla i Hollywood och på helgerna skulle vi bjuda över våra vänner för att ha catfights iklädda gigantiska axelvaddar, precis som i "Dynastin".

Den nu sjuttiofemåriga Joan skulle vara min mentor och jag hennes glädjespridande. Vi skulle ha det bästa förhållandet i världen och leva lyckliga tillsammans i alla våra dagar.