16 januari, 2009

Förkylning och intervju

Jag är så trött på att vara sjuk! Jag har någon slags förkylning som har suttit i väldigt länge nu. Den har dock inte brytit ut på så sätt att jag börjat nysa och så men jag är väldigt tung i huvudet och sover mer än vanligt. Dessutom gör den mig deppig. Men nu är det äntligen helg igen och då ska jag vila ut framför några DVD-filmer. Det blir nog någon med Ingrid Bergman eller Greta Garbo.

I går blev jag förresten intervjuad av Gefle Dagblad om mitt bloggande. Vi diskuterade bland annat varför bloggandet har blivit så populärt samt avundsjukan i gayvärlden. Det är himla kul att så många uppmärksammar bloggen! Men gladast av allt blir jag för era kommentarer. Artikeln kommer att publiceras på söndag, så håll utkik!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com