13 januari, 2009

Hör Ankie Baggers comebacksingel

I morse premiärspelades Ankie Baggers underbara comebacksingel "Du Köper Aldrig Mig" på Rix FM. Jag har fått äran att dela med mig av den i min blogg så i slutet av inlägget kan ni höra hela låten via YouTube. Jag är grymt glad över att Ankie kommer tillbaka och extra kul tycker jag det är att maxisingeln innehåller remixar! Se till att köpa singeln så fort den släpps och missa inte den engelska versionen som ni nu kan höra på Ankies officiella hemsida. 80-talsinspirerad discomusik kommer världen aldrig att få för lite av!

Låtlistan till "Du Köper Aldrig Mig":

1. Du Köper Aldrig Mig
2. Du Köper Aldrig Mig (Extended)
3. Du Köper Aldrig Mig (Instrumental Version)
4. Du Köper Aldrig Mig (Adam Rickfors Club Mix)
5. You Can't Buy My Love
6. You Can't Buy My Love (Instrumental Version)
7. You Can't Buy My Love (Adam Rickfors Club Mix)



Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com