06 januari, 2009

Melrose Place tillbaka på TV3!

Hoppsan! Hur kan jag ha missat att "Melrose Place" börjat sändas på svenska TV3 igen? Det var min syster som ropade på mig för en stund sedan och till min stora glädje såg jag att min älsklingsserie från 90-talet äntligen är tillbaka! Avsnittet som visades i dag är bara det tredje på första säsongen så ni hinner fortfarande hänga med från början! "Melrose Place" sänds måndag till fredag klockan 15.00 på TV3.

Senare i denna säsong kommer även favoriterna Amanda (Heather Locklear), Kimberly (Marcia Cross), Sydney (Laura Leighton) och Jo (Daphne Zuniga) att dyka upp. Förhoppningsvis leder detta till att fler upptäcker denna fantastiska såpopera och även köper de säsonger som är utgivna på DVD. Då kanske Paramount äntligen får tummen ur röven och släpper den försenade säsong fyra i Sverige.

Tänker du följa "Melrose Place"?

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com