14 januari, 2009

Kitty Jutbrings blogg

Den underbara Kitty Jutbring har börjat blogga! Eller hon har gjort det ett tag nu men jag är så seg att jag precis upptäckte det. Jag minns när Kitty medverkade i "Big Brother" 2002. Alla deltagare fick önska varsin låt och hon valde Kim Wildes "Kids In America", en av mina favoritlåtar. Sedan den dagen har jag varit ett fan. Jag är dessutom galen i den synthiga musiken Kittys band Kitty & The K gjort.

Just nu medverkar Kitty i "Let's Dance" och är det enda intressanta med programmet. Det jag gillar bäst med Kitty är att hon vågar vara sig själv och ha sin egen stil. Hon verkar dessutom vara riktigt ödmjuk. Sedan är ju Kittys ironiska humor och 80-talsaktiga look stora plus! Det är kul att jag inte är den enda som älskar 80-talet så mycket. Missa inte Kittys blogg här.

Foto: Ola Håkansson.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com