05 januari, 2009

Ni är vackra!

I dag vill jag ta tillfället i akt att återigen tacka alla som följer min blogg. Ni är alla så vackra att ni förtjänar ett eget blogginlägg! Jag vet att jag har sagt det förr och att det kanske låter klyschigt men era kommentarer betyder väldigt mycket för mig. Speciellt i svåra stunder är det skönt att läsa kommentarer från personer som verkligen uppskattar det man gör! Det får en att växa som person och våga tro på sig själv.

Jag definierar min blogg som en personlig nöjesblogg med vardagsbetraktelser och HBT-tema. Vissa gillar det, andra inte. Det är frivilligt att läsa. Men som jag har sagt förr så uppskattas förslag på vad ni läsare vill se mer av i bloggen, så skicka gärna över ett e-mail eller en kommentar. Men kom ihåg att ni är viktiga och att det är ni som gör bloggen!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com