10 juli, 2008

Bönan och studioinspelning

I dag tog jag en dags semester från semestern för att åka med medlemmarna på jobbet till Bönan utanför Gävle. Bönan är en fiskeort vid havet och måste vara en av de vackraste platserna i världen! Det kryllar av sommarstugor och badplatser där och allt ser som taget ur Astrid Lindgrens "Saltkråkan". Vi åt matsäck med utsikt över havet och promenerade en hel del innan det var dags att åka hem. Det var en fantastiskt fin dag! Bäst av allt var alla söta killar som sprang omkring i åtsittande badbyxor. Spana in mina bilder från underbara Bönan här. Har ni vägarna förbi Gävle så måste ni bara åka dit!

I går åkte jag, mamma och Diana till Gävle och fikade. Efteråt så gick vi till studion där jag skulle spela in min nya låt. Min vän och kollega Larry Forsberg gav mamma och Diana en rundtur i sin nya fina studio innan det var dags för mig att börja jobba. Inspelningen gick jättesnabbt den här gången vilket jag tror berodde på att jag kände mig så bekväm i musikstilen. Låten är mer synthpop än mina tidigare låtar och jag är så stolt över min prestation. Det kändes som att komma hem!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com