11 juli, 2008

Hjälp, jag har blivit en modebloggare

Nej, så illa är det inte, men i dag tänkte jag berätta om en ny klädbutik som jag upptäckte i Sandviken av alla ställen. Butiken heter Not Nakd och drivs av trevliga Ulla Ardesjö Hesslow. Hon var trött på att det inte fanns några butiker i Sandviken som sålde snygga kläder för ungdomar så därför startade hon en egen. Förutom kläder säljer hon även piercingsmycken och accessoarer. Det bästa av allt är att Ulla är öppen för förslag och att man kan be henne köpa hem olika varor.

Jag hittade en lila T-shirt med rosa mönster på från Blend som jag var tvungen att köpa. Den kostade bara nittionio kronor och passade mig perfekt. Jag kommer helt klart att återvända. Not Nakd ligger på Köpmangatan i Sandviken, mittemot Konsthallen vid Folkets Hus. Det är roligt att det kommer klädbutiker till vår lilla stad. Not Nakd har dessutom blandade priser och storlekar, vilket är ett stort plus.