22 juli, 2008

Radiointervju i USA

I förrgår blev jag intervjuad av Tim Corrimal för kanalen GoRainbowRadio.com i USA. Det känns alltid lika kul när folk runtom i världen intresserar sig för ens musik! Vi pratade bland annat om hur jag började min karriär, hur jag kom ut och om mina kommande projekt. Jag var jättetrött och nervös så jag stammade och stakade mig en hel del under intervjun, men det bjuder jag på! Lyssna på hela intervjun samt tre av mina låtar här.

I intervjun avslöjades det dessutom att jag i höst kommer att släppa ännu en ny singel! Den heter "Boy Loves Boy" och är skriven av mig, Lennart Wastesson, Larry Forsberg och Sven-Inge Sjöberg. Den har skickats till Melodifestivalen men inte kommit med så nu har vi bestämt oss för att släppa den som MP3-singel. Vi hoppas att ni kommer att hjälpa oss att sprida denna partylåt med kärleksbudskap vidare! För senaste nytt om min nya singel, prenumerera på mitt nyhetsbrev.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com