06 juli, 2008

Carolina Gynnings blogg

Den alltid lika underbara Carolina Gynning har börjat blogga! Det är inte en dag för tidigt. I bloggen lägger hon bland annat upp bilder från sin vardag och bjuder på roliga historier om sig själv och andra. Det jag gillar mest med Carolina är att hon är så rak, ärlig och självironisk. Det är skönt med folk som vågar vara sig själva utan att oroa sig för andras åsikter. Spana genast in fröken Gynnings härliga blogg här.

På tal om bloggar. Om ni gillar min rosa bögblogg så får ni gärna bevaka den med hjälp av Bloggkoll. På så sätt kan ni lättare se när jag har skrivit nya inlägg. Ni kan även välja att få e-mail varje gång jag har skrivit något nytt. Glöm inte bort att kommentera bloggarna, för era kommentarer gör mig jätteglad!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com