29 juli, 2008

Spännande nyheter!

I dag mår jag lite bättre. De senaste dagarna har jag mest tagit det lugnt och ägnat tid åt mig själv, min musikkarriär och min familj. Det är det som brukar hjälpa när jag mår dåligt. Ångesten från i lördags har försvunnit och övergått till en lätt depression som gör mig apatisk. Men jag försöker hålla mig sysselsatt. Att lyssna på mycket musik och se på film hjälper också.

I söndags var jag förresten ut med mormor i parken och testade min nya rosa kamera. Det var jätteskönt att bara släppa allt och umgås med henne. Hon är alltid lika cool. Visst har jag världens häftigaste mormor?

Sedan har en väldigt spännande sak hänt. En av mina största musikaliska förebilder ska göra en remix på min kommande singel "Boy Loves Boy" vilket jag är helt lyrisk över! Men jag kan inte avslöja vem personen är riktigt än så ni får snällt vänta ett tag till. Nu ska jag leka vidare med Last.fm, världens roligaste uppfinning för musikälskare.

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.