05 juli, 2008

Om jag hade en tidsmaskin

Om jag hade en tidsmaskin så skulle jag åka tillbaka till det glamourösa 80-talet och shoppa discoskivor. Jag skulle gå på konserter och se Lili & Susie och Ankie Bagger live i soliga folkparker. Jag skulle gå på glittriga kändisfester ihop med Joan Collins och jag skulle hänga med henne på inspelningen av "Dynastin". Sedan skulle jag resa till Italien och gå på rökiga discotek och dansa hela natten till elektronisk italodisco. Dagen efter så skulle jag vakna upp i en sexig italienares armar och dricka rosa champagne till tonerna av Sabrinas "Sexy Girl".

Om jag hade en tidsmaskin så skulle jag resa tillbaka till 30-, 40- och 50-talet för att besöka det gamla Hollywood. Jag skulle gå på filmpremiärer och njuta av den svunna tidens mästerverk. På nätterna skulle jag gå på glittriga fester i gigantiska lyxvillor tillsammans med legender som Marilyn Monroe, Audrey Hepburn och Judy Garland. Dagen efter så skulle jag fika tillsammans Greta Garbo och Ingrid Bergman innan det var dags att återvända hem.

Vad skulle du göra om du hade en tidsmaskin?

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com