25 juli, 2008

Värme, tävling och lite mer shopping

Jag vet att man inte ska klaga på vädret, men den här hettan är outhärdlig! Att dessutom shoppa i den gör det hela värre. I dag åkte jag, Calle och några fler från jobbet till en elektronikbutik där jag köpte en ny digitalkamera. Det blev en jättesöt Panasonic Lumix FS5, så nu kan jag börja ta ännu proffsigare bilder till fotobloggen. Kameran var förstås rosa!

Vad är nytt på musikfronten? Jo, hemsidan KramaMig.nu har just nu en tävling där de lottar ut tre signerade exemplar av min singel "Drama Queen"! Passa på att delta i tävlingen här. Spana även in en helt ny intervju med mig i Larschans blogg där jag bland annat diskuterar Europride. Nu ska jag lägga mig i badkaret och läsa instruktionsboken för kameran så att jag kan trakassera folk med den!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com