02 maj, 2008

Bloggtorka?

Vissa undrar varför jag inte har bloggat lika ofta den senaste tiden. Det beror på att jag har så mycket annat att göra nu under sommaren. Dessutom har jag märkt att det inte är lika många som sitter inne och läser när det är fint väder ute. Men oroa er inte, jag tänker inte sluta blogga. Jag behöver bara lägga lite tid på annat också.

Jag har förresten kommit i kontakt med ännu fler producenter som vill arbeta med mig. En av dem har redan börjat skissa på nya låtar och jag tycker att det ska bli så spännande att jobba med honom!. Han kan det här med åttiotalsdoftande discomusik. Vår plan är att ge ut en ny MP3-singel med Bimbo Boy så snart som möjligt.

Sedan fortsätter jag givetvis att göra bidrag till Melodifestivalen tillsammans med Larry Forsberg och gänget, så håll utkik i bloggen för senaste nytt om musikskapandet.