01 maj, 2008

Topplistan - April 2008

1. Cristal Snow - Can't Save Me
2. Britney Spears - Everybody
3. H & Claire - All Out Of Love
4. The Sheilas - (I'm So) Happy Happy (You're Mine)
5. Lisa Scott-Lee - Back In Time
6. Cristal Snow - Cristal Clear
7. Kylie Minogue - Come Into My World (Fischerspooner Mix)
8. Sergey Lazarev - Shattered Dreams
9. Britney Spears - Get Back
10. Lindsay Dracass - No Dream Impossible (W.I.P. "Wip'd Dream" Radio Edit)
11. Sanna Nielsen - Empty Room
12. Steps - Last Thing On My Mind (W.I.P.'t Up In The Disco Mix)
13. H & Claire - DJ
14. Velvet - Déjà Vu
15. Kim Wilde - Perfect Girl (Ian Finch Elektrika Edit)
16. Selma - If I Had Your Love
17. Paris Hilton - Turn It Up (DJ Dan's Hot 2 Trot Edit)
18. Kylie Minogue - I Believe In You (Mylo Vocal Mix)
19. Steps - After The Love Has Gone (W.I.P. Mix)
20. Ola - Love In Stereo
21. Selma - All Out Of Luck
22. Caracola - Smiling In Love
23. Lisa Scott-Lee - Electric
24. Jenny Frost - Crash Landing
25. Rachel Stevens - Dumb Dumb
26. Britney Spears - Outta This World
27. Lisa Scott-Lee - Lately (Soda Club Radio Remix)
28. Linda Rosing - Forget Me, Forget Me Not
29. Javine - Touch My Fire (K-Gee Mix)
30. Linda Bengtzing - Hur Svårt Kan Det Va?

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.