30 maj, 2008

Räkan på besök

Minns ni att min kära vän Angie besökte mig på jobbet i våras? Då var hon höggravid och väntade sitt andra barn. I dag kom hon på besök igen och hade med sig sin söta dotter som hon underligt nog har gett smeknamnet Räkan. Vi snackade en bra stund och jag hann säga något ogenomtänkt om att jag själv kanske vill ha barn en dag. Självklart fanns det inte någon sanning i det galna påståendet ha ha!

Resten av dagen har jag spenderat hemma framför datorn. Jag har lyssnat på en massa italodisco och godkänt den nya remixen av min låt "Je Suis Une Superstar". Alla som gillar musiken Stock Aitken Waterman producerade på åttio- och nittiotalet kommer att älska den. Nej, nu är det dags att sätta sig framför DVD:n och se lite "Dallas".

Här kommer en söt bild på Angie och Räkan: