08 maj, 2008

Fest med Army Of Lovers

I natt drömde jag som vanligt en helt galen dröm. Den började med att jag låg och sov, men väcktes av att telefonen ringde. Mamma kom in och berättade att Alexander Bard ville prata med mig. Jag tog luren och spärrade upp ögonen för att inte somna om. Alexander sa att han ville bjuda mig på fest eftersom jag hade skrivit så snälla brev till honom på Facebook. Jag tackade ja och begav mig till festen som skulle äga rum på en camping.

Helt plötsligt befann jag mig i en lyxig campingstuga. Jag gjorde mig i ordning och gick till receptionen där jag möttes av Alexander Bard. De andra medlemmarna från Army Of Lovers var också där, till min stora förtjusning! Jag hängde mest med La Camilla som var skittrevlig! Michaela De La Cour och Dominika Peczynski klagade en massa, men det var bara underhållande att lyssna på.

Sedan dök Diana och Gnäll-Anna upp på festen och trängde sig in i den lilla stugan popgruppen bodde i. Eftersom Anna är tänd på Jean-Pierre Barda följde hon konstant efter honom. Diana höll sig mest till Dominika. Från ingenstans dök en liten flicka och hennes mamma upp på festen. Flickan frågade mamman om Gnäll-Anna var en dragqueen på vilket mamman svarade ja. Gnäll-Anna älskar ju dragqueens så hon blev jätteglad för komplimangen.

Det var trevligt att träffa mina idoler, trots att det bara var i en dröm. Jag har i vaket tillstånd svårt att tro att någon av Army Of Lovers-medlemmarna skulle sätta sin fot på en camping. Vem vill vara vaken när man har så härliga drömmar?