09 augusti, 2008

Fyllefest med heterokillar

I går var det Gävle Cityfest igen och den söta killen på bilden nedan festade jag och mina vänner med då. När vi var i en kompis lägenhet och förfestade hörde vi ljud från grannarna. Vi tittade ut genom fönstret och fick syn på denna kille som bjöd över oss till honom. Jag passade även på att fråga om jag fick ta kort på honom och det var inga problem. Det är alltid lika roligt att festa med fulla heterokillar! Jag har ingen aning om vad han heter eller hur vi hamnade där, men han och hans kompisar var i alla fall trevliga! Vi blev även inbjudna till hans kompis lägenhet i samma trappuppgång där de hade någon slags kräftskiva.

Resten av kvällen spenderade vi ute på Gävles gator där vi flummade runt. Sanna och Immanuel passade även på att åka karusell. Det var dock svårt att ta sig fram i allt folkvimmel. Mina älskade vänner Linda och Robert dök också upp vilket gjorde kvällen ännu bättre! Jag hann även med att träffa min gamla vän Sandra samt några av Dianas polare. Spana gärna in alla bilder från gårdagen här.



Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com