11 augusti, 2008

Skrivabstinensen är över!

Äntligen har jag fått min försenade födelsedagspresent av pappa, nämligen ordbehandlingsprogrammet Pages! Det är en del av kontorspaketet iWork från Apple och enligt mig är det mycket bättre än Microsoft Word. Jag har varit utan ordbehandlingsprogram sedan jag fick min iMac så ni må tro att jag har skrivabstinens! Nu kan jag äntligen fortsätta arbetet på min självbiografi och alla andra bokprojekt jag har dragit igång. Skrivandet är ju min terapi och när jag inte kan skriva mår jag faktiskt mycket sämre.

På tal om skrivande så har två personer till skrivit om mig i sina bloggar! En av dem är en intervju som jag blev tillfrågad att ställa upp på häromdagen. Det är alltid lika kul när folk uppskattar det man gör! Spana gärna in deras söta inlägg här och här.

Andra bloggar: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com