05 augusti, 2008

Lili & Susie på Pride

De senaste dagarna har jag överdoserat Lili & Susies fantastiska discolåtar från 80- och 90-talet! De tillhör helt klart mina absolut största idoler! Som ni säkert vet uppträdde de på Europride i torsdags på schlagerkvällen med hitsinglarna "Oh Mama", "Okey, Okey!" och "What's The Colour Of Love". Jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att de uppträder tillsammans igen! Jag hoppas givetvis på en riktig comeback med en ny skiva också. Vore inte det fantastiskt? Mer disco åt folket!

Jag har genom åren samlat på mig det mesta med Lili & Susie och är så glad över att ha alla deras album på CD. De är ju rätt svåra att få tag på. Min käraste ägodel med dem är en 3" CD-singel av "Okey, Okey!" från Japan. Läs gärna mina andra bloggar om systrarna Päivärinta här och missa inte min hemsida om dem på Dance Romance.



Foto: Linda Sonnvik.

Andra bloggar om: , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com