07 augusti, 2008

Överkörd av två tåg

Jag är så sjukt trött i dag! Det känns som att ett tåg har kört över mig. Eller snarare två tåg. Jag har sovit riktigt dåligt de senaste nätterna vilket troligtvis beror på stress. Jag har en förmåga att bli stressad av småsaker. Sedan blir man ju inte mindre trött av det tråkiga vädret. Jag behöver ljus! Jag ska försöka lägga mig tidigt i kväll så att jag får sova ut till i morgon då jag, Diana och några vänner ska in på Cityfesten i Gävle. Jag hoppas bara att jag orkar hålla igång hela dagen.

Jag har förresten undvikit att chatta på MSN den senaste tiden eftersom jag ibland blir stressad när många skriver samtidigt. Så nu vet ni varför jag inte är så aktiv där för tillfället. Man måste vara rädd om sig själv och lyssna på kroppens signaler. Hur har ni det i regnet?

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com