05 augusti, 2008

Vill ni veta mer om mig?

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Eller egentligen inte. Jag är bara van vid att blogga dagligen så det känns ovant att inte göra det. Jag har haft mycket att göra och sedan så har jag inte kommit på några intressanta ämnen att skriva om. Jag känner mig i alla fall mycket gladare nu är förra veckan och har införskaffat nya skivor vilket troligtvis har bidragit till det! Jag har även fått höra en ny mix på en av låtarna jag och mina producenter ska skicka till Melodifestivalen i år. Den känns så rätt för mig och jag hoppas att ni håller tummarna för att den kommer med!

Förresten, vill ni lära känna mig lite bättre? För några dagar sedan fick jag ett gulligt mail från en söt tjej som frågade om hon fick intervjua min till sin blogg. Självklart tackade jag ja! I intervjun pratar jag bland annat om min kommande singel, homofobi, bloggande och mobbning. Det är alltid kul att göra intervjuer för då får man en chans att låta folk lära känna en bättre. Folk har ju tyvärr så många förutfattade meningar och då är det viktigt att bevisa att fördomarna inte stämmer. Spana gärna in intervjun och lämna en kommentar här!

Andra bloggar om: , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com