13 augusti, 2008

I Furuvik med jobbet

Oj, så trött jag är nu igen! I dag var jag med jobbet till Furuviksparken där vi i personalen och våra medlemmar tittade på djuren, åkte karuseller och njöt av de vackra miljöerna. Jag kan även erkänna att jag tittade en hel del på alla söta killar som arbetade i parken. Jag tog sällskap med Calle, Anki, Annika och Ankis son Hampus. Annika hade dessutom med sig sin dotter Filippa som vi alla turades om att underhålla. Det var en jättemysig dag och vi hade tur med vädret! Vi åt även en fantastisk lunch på en fin fiskerestaurang vid havet där man kunde njuta av utsikten. Här under kan ni se en bild på mina härligt barnsliga arbetskamrater:



Nej, nu ska jag lägga mig och se "Mord Och Inga Visor" på DVD innan jag somnar. Att se Angela Lansbury lösa mordgåtor i 80-talets USA är den perfekta avslutningen på en bra dag! Spana gärna in mina bilder från dagen här.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com