27 augusti, 2008

Lugnet efter stormen

Nu sitter jag i mitt rosa rum och lyssnar på ABBA. Det är precis vad jag behöver efter en utmattande månad. Tonerna av Björn och Bennys magiska discosound tillsammans med Agnetha och Fridas fantastiska röster har alltid hjälpt mig i svåra tider. Och när synthslingorna i mästerverket "The Day Before You Came" smeker mitt öra myser jag och glömmer allt hemskt som har hänt.

Jag har känt mig otroligt stressad den senaste tiden och har varit nära att gå in i väggen. Jag vill inte gå in på orsaken men förhoppningsvis kommer det att lösa sig snart. Jag har fått stöd från alla möjliga håll och det känns skönt. Jag har dock inte haft ork att fokusera så mycket på att blogga eller att svara på alla era mail. Jag har knappt svarat i telefon när mina vänner har ringt på grund av stressen. Vad jag behöver just nu är att vila, så jag ber er att ha överseende med att jag inte är så aktiv för tillfället.

Foto: Polar Music International AB.

Andra bloggar om: , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com