05 november, 2008

Bögkväll med Maria

I dag var min kära vän Maria N på besök och det var lika underbart som alltid. Vi drack varm choklad, pratade och såg den härliga miniserien "The Line Of Beauty" som vimlar av heta killar. Jag vet inte vem av oss som gick i gång mest på bögsexscenerna faktiskt. Maria är verkligen en god vän som alltid gör mig på bra humör. Jag ser redan fram emot nästa filmkväll. Vi tog förresten en del galna bilder med Photo Booth.

Förresten, i väntan på min nya mobil Sony Ericsson Xperia – som tyvärr har blivit försenad på grund av hög efterfrågan – hag jag letat upp en av mina gamla mobiler. Det roliga är att den innehåller en massa bilder, SMS och telefonnummer från 2005. Snacka om flashback! Vissa personer i telefonboken minns jag inte ens vilka dem är. Dagens i-landsproblem.