21 november, 2008

Nej, jag är inte Carolina Gynning

I dag fick jag är rolig kommentar från en person som verkade tro att jag är Carolina Gynning. Personen skrev bland annat att "jag" borde svara mer på folks kommentarer i bloggen och frågade vad det är för gräl som pågår mellan "mig" och Linda Rosing. Jag kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv innan jag talade om att detta faktiskt inte är Carolin Gynnings blogg. Tro det eller ej.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre! Snart kommer min söta vän Linda hit. Vi ska titta på "Idol 2008" ihop och äta popcorn. Sedan kommer Diana och hennes kille förbi och så ska vi ha skräckfilmsmaraton. Det blir mycket tuttar, blod och 80-talsmode förstås. Vi hörs i morgon!

Foto: Carolina Gynning.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com