25 november, 2008

Vintern är här!

I dag har varit en bra dag! Jag och en kollega på jobbet tog en promenad i parken vilket var precis vad jag behövde. Vintern har ju hittat till lilla Sandviken och jag tycker att det är mysigt med snö så länge det är ljust ute. Det får mig att längta efter jul. På tal om det så ska jag i väg och handla julklappar i morgon. Jag har redan kommit på vad jag ska köpa till mamma och Diana. Är ni klara med julklappshandeln?

I dag såg jag även "90210" på jobbet eftersom vi inte har TV400 hemma. En recension av första avsnittet kommer inom kort! I kväll är det "Ugly Betty" och "Desperate Housewives" på TV. Det är vad jag kallar bra TV! Jag passade förresten på att ta några vinterfoton på promenaden som ni kan se några av här under. Alla bilder från dagen hittar ni i min fotoblogg.


Tre riktigt vackra träd. Någon sin kan tala om för mig vad de heter?


Kanalen i Sandviken är snötäckt.


Utsikten från vårt köksfönster.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com