01 november, 2008

Nattblogg

Oj, så mycket klockan är! Jag har spenderat kvällen med att se skräckfilm tillsammans med min älskade mamma. Tidigare i dag, eller i går kanske man ska säga, kom min söta vän Emma förbi och fikade med mig. Det var väldigt trevligt! Vi skrattade som bara den och listande i-landsproblem. Några av favoriterna var "blöta strumpor", "människor som missförstår ens blogginlägg" och "överdosering av mjuk pepparkaka"! Diana tvingade förresten med oss ut på en promenad i snöstormen. Skandal!

Nu sitter jag här när jag egentligen borde ligga och sova för länge sedan. Men jag inbillar mig att jag kommer ha svårt att somna i natt av någon skum anledning. Jag har för mycket att tänka på! Jag försöker istället fokusera på sådant som gör mig glad, till exempel mina vänner, och då dyker framförallt Immanuel upp. Jag är så otroligt tacksam för alla våra djupa samtal då vi ofta coachar varandra i personlig utveckling. Immanuel, jag kanske inte alltid visar det men jag uppskattar verkligen din vänskap. Du är en fantastisk person och jag älskar dig!

Nu blev det sentimentalt här. Det är nog bäst att jag går och lägger mig innan jag börjar rabbla repliker från "Dynastin" också. Ingen är så bra som jag på att imitera Joan Collins!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com