09 november, 2008

Skräckfilmskväll och bloggtroll

I går kväll kom Angie förbi och hade skräckfilmskväll med mig. Hon hade lämnat sin sambo hemma med barnen för att komma ifrån en stund. Vi såg "The Grudge 2" och vräkte i oss popcorn. Jag älskar förresten att dippa popcorn så jag tvingade henne att prova det och hon såg inte ut att hata det allt för mycket. Roligast var när vi var tvugna att ta till verktygslådan för att få upp en läskflaska. Jag hoppas att det blir fler mysiga skräckfilmskvällar framöver!

Har ni förresten tänkt på en sak? Det verkar som att vissa på allvar tror att de är anonyma på Internet. Vissa som kommenterar min blogg har ingen aning om att det är hur lätt som helst för mig att spåra IP-nummer och lista ut vilka de är. Ändå skriver de elaka kommentarer under olika namn eller anonymt bara för att kritisera.

Det är rätt komiskt faktiskt, speciellt när det är gamla bekanta till en som lever kvar i det förflutna istället för att släppa bitterheten och gå vidare med sina liv. Varför läser de min blogg om de nu tycker så illa om den? Jag läser inte mina ovänners bloggar och jag har faktiskt slutat läsa deras kommentarer också. Jag raderar dem direkt. Varför bry sig om energibovar?

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com