08 november, 2008

I'm a gossip girl

I går kom min efterlängtade mobiltelefon! Det är Sony Ericssons allra nyaste modell Xperia X1 och jag är väldigt nöjd med den hittills! Den är så snygg och påminner om de tuffa telefonerna som tjejerna i TV-serien "Gossip Girl" har.

Några häftiga funktioner är bland annat pekskärm, pekpenna, SMS-historik, bloggvänligt tangentbord och en riktigt bra kalender. Jag har dock inte hunnit utforska mobilen så mycket än så fler överraskningar väntar nog bakom hörnet.

Jag såg förresten att kommentarerna på min blogg har ökat den senaste tiden och det gör mig jätteglad! Fortsätt gärna i samma anda. Jag har nu gjort om kommentarfunktionen så att den är enklare att använda.

För att kommentera, klicka bara på "kommentarer" och välj sedan om du vill vara anonym, skriva in ett speciellt namn eller logga in på ett speciellt bloggkonto. Jag älskar att få kommentarer!