06 april, 2009

Topplistan - Mars 2009

1. Lili & Susie - Show Me Heaven
2. Alcazar - Stay The Night
3. Alphabeat - Boyfriend (Pete Hammond Remix)
4. Lili & Susie - Tease Me
5. Malena Ernman - La Voix
6. Velvet - The Queen
7. Alcazar - Funkytown
8. Bodies Without Organs - You're Not Alone (Disco Version)
9. Lili & Susie - Show Me Heaven (Perrra Dance Remix)
10. Sonia - Counting Every Minute (The Don Miguel Mix)
11. Marie Serneholt - Disconnect Me
12. Alcazar - Thank You
13. Lili & Susie - Turn To Me
14. E.M.D. - Baby Goodbye
15. Pernilla Wahlgren & Jan Johansen - Let Your Spirit Fly (Dance Radio Mix)
16. Style - På Jakt (Efter Guld Som Glimmar)
17. Lili & Susie - Sommar Inatt (Ny Version)
18. Christina Aguilera - Dynamite
19. Alcazar - Stay The Night (FL Club Mix)
20. Darin - Runaway
21. Emma Andersson - Never Let You Go (Yoni's Version)
22. Jonathan Fagerlund - Welcome To My Life
23. Velvet - Dancing With Tears In My Eyes
24. Barbie - Prostitution Twist
25. Sanna Nielsen - Nobody Without You
26. Alcazar - Burning
27. Lili & Susie - Show Me Heaven (Perrra Electro Remix)
28. Sandra Dahlberg - Kom Hem Hel Igen
29. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory (Chainbreaker Remix)
30. Murray Head - One Night In Bangkok
31. Alcazar - My My Me And Mine
32. Christina Aguilera - You Are What You Are (Beautiful)
33. Lili & Susie - Show Me Heaven (Oscar Holter Remix)
34. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly
35. Star Pilots - Higher

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.