12 april, 2009

Glad påsk och så vidare

Så var påsken snart över och jag är otroligt mätt efter allt godis. I kväll kommer dock Angie hit och ser skräckfilm med mig, så då blir det nog lite mer godis. Jag har haft en mysig helg tillsammans med familjen. Dianas pojkvän Mattias har också varit hos oss, det är alltid lika trevligt. I morgon åker de två till Afrika med skolan. Jag kommer att sakna dem. Bilder från min lugna men mysiga påsk hittar ni i min fotoblogg.

Det är förresten inte länge sedan det var första april. Det påminde mig om hur värdelös jag är på att lura andra. Oftast börjar jag fnittra så mycket att de genomskådar mig eller så kommer jag inte på något. Den enda gången jag verkligen har lyckats var när jag lurade Henri att Carola hade dött. Men jag insåg efteråt att det lite väl elakt, han blev helt förstörd stackarn.

I kväll kommer söta Angie hit igen så då blir det nog ännu mer godis. Vi ska se på skräckfilm och spela gamla spel till Super Nintendo som hon ska ta med sig. Ljuva 90-tal. Glad påsk till er alla!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com