27 april, 2009

Who will survive and what will be left of them?

I dag har jag haft en rätt så bra dag förutom trötthet efter nattens insomnia. Det har i alla fall varit toppenväder hela dagen och varit lugnt på jobbet. Vi fixade mest i trädgården och drack kaffe. Jag har även hämtat ut lite nya filmer på posten som jag ska njuta av i kväll, mest skräckfilmer förstås samt bögkomedin "Another Gay Movie" som jag länge har sett fram emot att se.

Jag har förresten blivit intervjuad av Den mossgröna HBT-bloggen där jag fick svara på en mängd svåra frågor som till exempel vilken såpopera som är bäst av "Dallas" och "Dynastin"! Ni hittar intervjun här.

Mina senaste inköp:

1408 (2 DVD, 2007)
Another Gay Movie (DVD, 2006)
Katastrofplats Houston (DVD, 1978)
Kallt Byte (DVD, 2006)
Phantoms (DVD, 1998)
The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning (DVD, 2006)
Them (DVD, 2005)

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com