16 april, 2009

Shame on me!

Jag skäms över att jag inte har bloggat så mycket den senaste veckan, men jag får ursäkta det med att jag har haft lite torka. Ibland kommer man helt enkelt inte på några intressanta ämnen. Men jag hoppas att ni fortfarande hänger med! Jag försöker uppdatera min Twitter så ofta jag kan så att ni i alla fall kan se vad jag har för mig. Jag har även lagt till en liten box i bloggen, i menyn till höger, där ni kan se mina statusuppdateringar. Ja, jag vet att jag är nördig men jag tycker att Twitter är jättekul.

Dagens plus: Det mysiga TV-programmet "Stockholm-Arlanda" på TV3. Jag bara älskar flygplatser, speciellt Arlanda. Det är alltid trevligt att se hur det går till bakom kulisserna på ett sådant ställe.

Dagens minus: Att jag råkade se några minuter av TV4:s lekprogram "Hjälp! Jag Är Med I En Japansk TV-show". Jag har aldrig sett något så töntigt. Hur kan folk ställa upp i detta skitprogram?

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com