30 april, 2009

Valborg 2009

I dag har jag haft en väldigt fin dag tillsammans med familjen! Först så åkte jag, mamma och mormor till Högbo bruk där vi hade tänkt äta men restaurangen öppnade inte förrän sex så vi åkte vidare till Medskogssjön. Där åt vi lunch på en sunkig och sliskig vägkrog som såg ut att vara hämtad direkt från Texas, USA. Maten var dock god och de hade Marilyn Monroe-tavlor på väggarna, så jag kunde inte klaga så mycket.

För en stund sedan kom Diana och Mattias äntligen hem från Afrika så vi kommer nog att umgås med dem hela kvällen, om de inte hinner somna förstås. Vi tvingade dem att förvara sina väskor på balkongen eftersom det kan finnas kackerlackor i dem. Jag fick förresten ett jättefint rosa armband av Diana som hon hade köpt i Dar es-Salaams finaste kvarter! Bilder från dagen hittar ni i min fotoblogg.

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com