21 april, 2009

Skräckfilm är bra mot ångest

De senaste dagarna har varit lite tunga. Jag vet inte riktigt varför men jag har haft så svårt att vakna till, det känns som att jag går i sömnen. Jag skulle kunna sova i evigheter. Jag ser fram emot semestern, då ska jag vila ut. Jag försöker roa mig med att se på DVD. Skräckfilm är väldigt bra mot ångest, då får man glömma sina egna bekymmer för en stund. Har ni förresten hört att de planerar att filma "Scream 4"? Det ska bli kul att få en fortsättning på denna härliga skräckserie.

Dagens plus: Väldigt gulliga meddelanden på min telefonsvarare. Det är alltid lika upplyftande!

Dagens minus: Att jag råkade höra Shakira på radion i morse innan jag skulle till jobbet. Jag klarar inte av hennes röst, den är så jobbig!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com