11 februari, 2009

Förhandsboka "Show Me Heaven" med Lili & Susie

Min vän Jonatan gjorde mig uppmärksam på att man redan nu kan förhandsboka Lili & Susies comebacksingel "Show Me Heaven" på CDON och Ginza! Singeln släpps den 4 mars och jag är väldigt glad över att den kommer att innehålla remixar! Och visst är det nya omslaget snyggt?

Systrarna medverkade även i TV-programmet "Efter Tio" i går där de avslöjade att nya "Best Of"-skivan kommer att innehålla flera nya låtar samt att de ska ut på en turné i Sverige! Jag ser fram emot ett år fyllt av Lili & Susie-feber. Självklart så vill jag att systrarna ska vinna Melodifestivalen men samtidigt är jag extremt lycklig bara över att de släpper nya låtar!

Låtlistan till "Show Me Heaven":

1. Show Me Heaven
2. Show Me Heaven (Oscar Holter Remix)
3. Show Me Heaven (Perrra Electro Remix)
4. Show Me Heaven (Perrra Dance Remix)

Andra bloggar om: , , , , . Aftonbladet, SvD, DN, Aftonbladet, DN.

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com