24 februari, 2009

Rättvisan vinner alltid

Jag är så glad och lättad i dag! Jag har under en väldigt lång tid mått otroligt dåligt över dramatiken på min arbetsplats. Med hänsyn till de inblandade tänker jag inte gå in på vad som har inträffat men jag kan tala om att det i och med gårdagens årsmöte är avslutat. Jag vaknade i morse och kände mig utvilad samt glad över att gå till jobbet. Det har jag inte känt på väldigt länge. Jag har snarare känt mig rädd.

Jag vill tacka alla mina vänner som har stöttat mig under den här tiden, speciellt Immanuel som har varit extra involverad. Nu tänker jag fokusera på framtiden och min egen hälsa. Dennis är trots allt det viktigaste jag har. Det kanske låter krystat men sanningen kommer alltid fram och rättvisan vinner alltid till slut.

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com