03 februari, 2009

Lili & Susie och Dynastin

I dag har Aftonbladet publicerat ett stort reportage discosystrarna Lili & Susie som innehåller en mängd snygga bilder från 80- och 90-talet! Det roligaste är att systrarna nämnde mig i ett av svaren! Det är grymt kul att mina största idoler känner till mig och uppskattar det jag gör för att promota deras musik! Glöm inte bort att rösta på Lili & Susie i Melodifestivalen den 14 februari! Spana in artikeln här.

Samma tidning har även skrivit en artikel om min favoritserie "Dynastin" där de visar "nu och då"-bilder av modeikonerna Joan Collins och Linda Evans. Visst har dessa såpagudinnor åldrats, men jag tycker fortfarande att de är snygga, speciellt Joan! Jag har läst flera av hennes böcker och hon säger sig inte ha gjort några skönhetsoperationer utan bara levt sunt. Sanning eller lögn, Joan Collins är fortfarande grymt snygg! Ni hittar denna artikel här.

Foto: Caroline Roosmark

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com